<>Facebook logoIkon-TelefonSlice 1HF Logorip_downSlice 1Slice 1

Hjerteforeningen Fredericia

Foredrag med Robert Hansen

Hjerteforeningen i Fredericia og Middelfart er gået sammen om at tilbyde medlemmerne en spændende aften i selskab med skuespilleren Robert Hansen.

Det er fire år siden, Robert Hansen vågnede op på Rigshospitalets intensivafdeling med et stort operationsar ned ad brystet. Fra den ene dag til den anden var han blevet hjertepatient, og i dag kæmper han stadig med at vænne sig til et liv, hvor medicin, en hæmmet krop og angsten for at dø er hverdag.

I Middelfart, Fredericia og i resten af landet kæmper mange med lignende oplevelser, og hvad enten det er dig selv, din elskede eller din nabo, så er det en virkelighed. Hjerteforeningen ønsker at skabe et bedre liv for patienter og pårørende, skabe opmærksomhed og have fokus på forebyggelsen af hjertekarsygdomme.

Vær med til at blive bevæget, blive inspireret og ikke mindst støtte op om Hjertesagen. Du får samtidig mulighed for at gøre os klogere på hvordan vi kan tilbyde flere, bedre og mere relevante aktiviteter for dig eller dine.

Praktiske oplysninger

Kulturøen (Middelfartsalen), Havnegade 6, 5500 Middelfart